Huvudvärk

Idag ska jag nog ut och springa med Tina. Fast jag vet inte eftersom att jag har ont i huvudet, och igår var jag vaken från kvart i 2 till halv 4 med VÄRSTA migränhuvudvärken.
Det är den värsta huvudvärk jag haft!
Jag ville bara gråta för att det tog så ont. Varje gång det dunkade i skallen ilade det i hela magen så det kändes som jag skulle spy.

Jag gick in till köket och fumlade efter alvedon. Hittade inte. Sen hittade jag Ipren men.. tom kartong.
Trodde nästan att jag skulle dö. Sen tänkte jag: måste... väcka... pappa, men jag blev bara tröttare och tröttare. Tillsist orkade jag mig upp, men då ville jag inte väcka honom, så jag låg där och kämpade mig igenom smärtan tills jag somnade efter 45 minuter.

Nu på morgonen tog jag alvedon, så nu kanske det blir helt bra. :)
Ska till mamma och hämta träningskläder och då ska jag också hälsa på nya Plexus enligt brorsan.

Inget med saken att göra men (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0