Hemma

Nu är jag hemma från Stockholm.
Ska berätta mina dagar kortfattat.

Torsdag
Planet gick 19.25. Jag tror att vi åkte 18.30 ungefär.
Jag klarade mig iallafall till arlanda där jag hittade min farbror. Sen tog det ungefär 45 minuter innan vi var framme vid huset. Jag fikade och somnade sedan.

Fredag
Dagen började ganska tidigt. Jag steg upp och åt frukost, sen åkte vi bil till shoppingcentrumet och jag shoppade lite.

H&M
En vit t-shirt med blå ränder. 69:-
Ett par gråa mjuka shorts. 49:-
En stor vit tröja med små nitar kring axlarna. 99:-
Turkost nagellack 29:-

Vitt linne med tryck från Monki 50:-

Sen blev det att äta kycklingsallad och sedan shoppa mer.
En turkos axelbandslös klänning från BikBok 149:-

Skyddande moss för håret från Åhlens 29:-

Sedan åkte vi hem och vilade. Sen Gamla Stan där vi strosade runt och gick sedan på Movitz. <---
En restaurang som är gammaldags och supermysig. Där åt jag fläskfilé och pommes. Jättegott.
Sedan hem och sova.


Lördag
Blev väck tidigt åsså for vi på skansen.


Lunchen blev pannkaka med grädde.
Väl hemma åt vi grillad hamburgare, och till efterrätt kladdkaka, och vi tog det bara lugnt på kvällen då alla var jätteslut.

Söndag
Ännu mer shopping, men den här gången hittade jag bara ett blå/gröntlinne till syrran (som inte passade på henne så jag fick den ändå) 59:-
och ett gulligt skrivhäfte till mamma.
Lunchen blev kycklingsallad.

Sen bar det iväg till Gröna Lund!
Jag gjorde det. Jag åkte frittfall! Det var jättehögt. Åkte tilt dessutom. Det var över på 3 sekunder.
Första sekunden höll jag på att dö. Sen blev det jätteroligt.
Jag åkte vilda musen med min kusin (8 år) tre gånger. Han älskade den. Jag fick lite ont i nacken av den. Sen åkte jag kvasten med honom också.
Jag tänkte åka Insane, men hann inte eftersom att vi skulle hem och mina kusiner skulle sova.
Middagen där blev pizzaslajs. Mumsigt.
Det är inte jag som åker, men lånade videoklippet från youtube.

Måndag
Steg upp klockan 6. Blev skjutsad till flyget klockan 7. Och planet gick 9.
Min farbror fick följa med mig till gaten som tur var. Sen hämtade syrran mig på flygplatsen.




Jag har verkligen haft jättekul alla dessa dagar:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0