Fika med Tina

Glömde visst att blogga. Tänkte göra det när jag kom hem.
Igår var jag med Tina och vi cyklade till båtmuseét. Eller ja.. cafeét där, och vi hade med oss kex, yoghurt, vatten och festis.
Jag hade bara varit där en gång så jag var väl vägvisare, och vi hittade dit! OyÄ.

Det är faktiskt 1 mil dit. Så det blev ganska mycket cykling igår.

♥till tina
♥till fiket
♥hem till tina
♥hem till mig




Idag kanske jag skulle vara med Tina. Vi får se.
Nu var det jättelängesen jag var med Ella. Men ella du svarar ju aldrig på mina sms. :( (Det är din egen replik)







HELT KLART SNYGGVARNING PÅ VISSA!

Det får duga så länge. Kramen.

Kommentarer
Postat av: ella

asså ellen!! du har ju bara skickat ett.. suck!!

DU svara ju inte på mina

2010-07-30 @ 19:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0