Allt är lite jobbigt just nu men...

Vi har iallfall bestämt oss. Äntligen, efter 6 år har vi fattat beslutet. ;) (eller mamma och magnus)
Nu ska vi göra om till två rum där det har varit ett ganska stort rum och en minilitet, bygga vägg o.s.v.
Jag ska få ett av rummen, och kommer äntligen få ett fönster (har inget), och en dörr (har ingen!?) till det nya rummet.
Imorgon ska dom fara och kolla på saker som behövs och sådant.
Det kanske blir att titta på tapeter också. Jag ska få välja till mitt rum. JIPPI!

När vi flyttade hit var jag ganska liten och fick inte bestämma, så då blev det en gul/beige tapet. Det ser ut som någon har pissat på den eftersom det är alldeles flammig. Jätteful...

Funderar på något rödaktigt eftersom jag har ganska mycket rött i mitt rum, men det blir nog bara en vägg med någon bra tapet och resten vitt eller så.

Ska typ sova och lyssna på Johnny Cash, och tänka.


G'night sweeties♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0