Niskanpää

Vi hann med ganska mycket under tiden i Niskis (maunu)
Vi badade blandannat här.


Sen har vi ''våra egna hällar''

Syrrans bilder...
För bra som jag var glömde jag kameran här hemma.
Glömde också Johnny Cash-boken. Har inte läst ut den. Jag vill spara:]

Men jag håller på att läsa en bok: Inspärrad.
Det är en sann berättelse och helt sjuk, hemsk, sorglig. Jag höll på att läsa ut den på 1 och en halv dag, men sen när jag kom hem och hittade Plexus tappade jag läslusten. Så det återstår typ 40 sidor.

Annars spelade vi kort, onyttade oss och berättade spökhistorier. Det var jättemysigt och jag hoppas det blir likadant nästa år..
På hemvägen blev det IKEA och där fick jag av världens bästa mamma:
♥Ett IKEA-bord
♥Ett lila överkast
♥Matchande lila ljus
♥En sopkorg
♥En vit IKEA-hylla


Så nu är jag happy. Vill visa er bilder på rummet, men jag vet inte vars kamerasladden är!!!!
Allt har försvunnit nu när jag fått nytt rum. Förhoppningsvis kommer den fram.
Samma sak gäller min mp4 och hörlurarna till dom.
Vendela kommmer senare för att bli den första att se mitt rum.

Pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0