B-b-b bird bird bird is the word....

Har varit och kollat lite på nya fåglar.
Dock kommer ingen ersätta min älskling
Jag skulle vilja ha en hona och en hane som får ungar. (isåfall skulle en av ungarna heta Plexus)
Men det är så mycket jobb med det.
Så jag funderar på två hanar.
Funderar på namn också. Ture och Tim? Harry och Harald? Vilgot och Sven? Edward och Jasper?

Haha.. sen funderar jag på färger. Det skulle vara underbart att ha en blå fågel, eller en vit, eller en gul.
Det ska tydligen komma in nya fåglar på onsdag. Och på söndag ska vi kolla på större burar, jag och pappa.

Eftersom jag har haft en undulat nu så har jag mer erfarenhet eller vad jag ska säga (A).

Nu ska jag sova.
Puss♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0